پنج شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سیاسی

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۸ ب.ظ

محمدرضا بیدخام  مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی روابط عمومی پیام تبریکی صادرکردند

  • به گزارش نصردنا محمدرضا بیدخام  مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی روابط عمومی پیام تبریکی صادرکردند متن پیام بدین شرح است بسم الله الرحمن الرحیم ارتباطات از آن جهت زیبا، پویا ...
  • به گزارش نصردنا محمدرضا بیدخام  مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز ملی روابط عمومی پیام تبریکی صادرکردند
    متن پیام بدین شرح است
    بسم الله الرحمن الرحیم
    ارتباطات از آن جهت زیبا، پویا و پایدار است که مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم، هنر و خلاقیت را یکجا به همراه دارد و هرآنکه پای در این مسیر می‌گذارد لاجرم باید از این توانمندی‌ها برخوردار باشد.
    روابط عمومی نیز به عنوان شاخه‌ای مهم و موثر در مقوله ارتباطات ، بیش از آنکه یک حرفه و مسوولیت باشد، رویکردی علمی، اخلاقی، انسانی و اجتماعی در بدنه هر تشکل و سازمان است . “روابط عمومی نه یک شغل اداری، بلکه یک شوق اداری است”، زیرا فعالان این حوزه با عشق، شور، نشاط، ایده‌های نو، فناوری روز، هنر و خلاقیت گام برمی‌دارند و روحشان با سکون و ایستایی میانه‌ای ندارد.
    کار روابط عمومی کار دل است. دغدغه‌ای همیشگی برای اجرای بهترین رویدادها و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان، اما از آنجا که آب هم برای آنکه زنده و زلال بماند، باید جاری و سیال باشد و از سکون بپرهیزد؛ هر حوزه حرفه‌ای نیز برای حیات مداوم و طراوت و اثرگذاری همیشگی خود، همگام با گذشت زمان باید جاری باشد و با اقتضائات روز گام بردارد و روابط عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
    در عصر ارتباطات و دوره‌ای که تجاری سازی و اطلاع رسانی پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی نیز دوچندان است، موفقیت و بقاء هر سازمانی به عملکرد پویا و تجاری آن وابسته است.
    و امروز این حلقه ارتباط “مدیران با کارکنان و مجموعه سازمان با مخاطبان” دوران ساختار کهن و سنتی خود را پشت سر گذاشته و بر روش‌های نوین و تجاری بر اثرگذاری مفید تکیه دارد.
    در حقیقت، در این رویکرد تجاری، در یک فضای رقابتی سالم، ارتباطات دوسویه، رضایتمندی و پاسخگویی به مشتریان محوریت روابط‌عمومی از صدر تا ذیل سازمان است و این رویکرد در کنار تبلیغات موثر باعث تثبیت و ارتقاء برند خواهد شد.
    اگرچه این اصول در بیان، کوتاه و آسان است و در عمل، همت، درایت و مسوولیت بالایی می‌طلبد؛ اما همه ما در سازمان، تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات با تکیه بر این رویکرد موثر بکار بسته‌ایم و امیدوارم بیش از پیش با شناسایی نقاط قابل بهبود و کاستی‌ها، بهترین رضایتمندی، پاسخگویی را در کارنامه خود ماندگار کنیم.
    این روز بزرگ را به همه شما همکاران گرامی و فعالان این عرصه تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سلامتی را از ایزد منان برایتان خواستارم.
    محمدرضا بیدخام
    مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل

    تبلیغات